Ayia ayia ayia napa supa svina skrika gapa! ♪ ♫

Idag fick jag hem tax free-broschyren från Thomas Cook Airlines. Det betyder att den legendariska resan närmar sig! Om 18 dagar befinner jag mej i Ayia Napa med världens bästa tjejer, det vill säga ifall Eyjafjallatrallalallalaa behagar sluta spotta ut aska...  Jag har en sådan oerhörd resabstinens nu, jag vill resaresaresaresaresaaaa och se hela världen. New York, Tokyo, grekiska öar, Australien, stora barriärrevet, Kalifornien, Sahara, Amazonas, you name it!

Det folk brukar avsky mest med att resa är själva flygresan - men allvarligt talat älskar jag att flyga, det är ju bland det bästa med hela resan! Synd bara att jag har väldigt tryckkänsliga öron och alltid spenderar de tre första dagarna under varje semester med knaster, olidlig smärta och höga smällar i öronen, trots tryckutjämnande öronproppar under flygresan. Någon som har något tips mot öronbesvär under flygningar?
 Trots allt detta är det något charmigt med äcklig flygplansmat (som för övrigt är totalt underskattad, det är inte alls så äckligt!), luftgropar och överförfriskade medpassagerare. Och utsikten, den är ju alltid fullkomligt underbar. Som dessa vyer över alperna, ur flyget på väg mot Nice.





pusshej!
/Sussu som definitivt behöver köpa några nya bikinis, sommarklänningar och eventuellt några par skor innan avfärd. Kanske sånt kan fyndas i Vasa?


Kommentarer
Postat av: karin

Sv: Ja, sant :) Köpt megamånga leggings sista tiden. Jenasen ger bara ångest. Och tänk vad många nya fina jag kan köpa sedan.. och inte behöva oroa mig över att växa ur dem! :) kram!!

2010-04-23 @ 17:46:11
URL: http://bubbelsdoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0