min alldeles egna, nya blogg




Hejsan och välkomna!
                                                               

Detta är tredje gången gillt jag skapar en blogg, men det är första gången det är min alldeles egen blogg där jag får skriva precis hur mycket jag vill om vad jag vill! Skönt. Hoppas läsarna från min&Emmas blogg Tänk På Gösse följer med hit, det hann nog bli några hundra stycken! Dessutom är jag tillbaka på blogg.se, blogspot.com var nämligen ingen höjdare med usel uppladdningsförmåga och inget kategorisystem men förhoppningsvis kan jag bjuda på fler bilder och filmer från och med nu. Ursäkta den fula designen, det skall åtgärdas så fort jag får tid.

Nystart är ett ord som beskriver min personlighet och mitt liv ganska bra tror jag, jag är en kameleont som vill ha förändring hela tiden. Förutom ny blogg satsar jag nu även på ny hårfärg samt ny livsstil! :)


Over and out
/Sussu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0