rainy day

Tänk att en morgonlenkki kan vara så skön även fast man har skoskav, är utan musik och det regnar. Som grande finale avslutade jag med bastubad. Känner mig som en ny människa! Nu skall jag slänga i mig lite frukost/lunch och hoppas att vädret svänger på en timme. Just nu dalar det ner snöflingor stora som tefat där ute vilket antagligen stoppar städtalkot (läs: alla far hem och sover/på kaffe) vid skolan idag. Vid dåligt väder har vi hissalektion. Bajs.



Min älskade lilla laptop är på reparation, och tills jag får tillbaka den eller en ny tror jag att jag skall passa på att ta lite datorsemester. Så vill ni stalka mig, dissa facebookchatten och plocka fram telefonen istället. Något litet blogginlägg slänger jag nog hit ännu denna vecka men den mesta av tiden framför skärmen skall jag ersätta med några kreativa projekt!

Ha de fint!
/Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0