dimanche

Det är sjukt vad tiden går snabbt. Vanttjuven har haft mina vantar i ett tredjedels år nu, shit vart har tiden försvunnit? :)

Helgen kom och gick snabbt den också. Gårkvällen spenderades med firande och lite alkoholintag, och jag betonar faktiskt ordet lite. Ändå var jag helt slut innan klockan 1, vad har hänt med mig?! Jag har kanske blivit gammal och gaggig, mina vilda partyår är över. Tragiskt. Imorse vaknade jag och tänkte på vilken tur det är att jag aldrig får någon hangover. Tji fick jag, ett par timmar senare mådde jag apa. Dock gick det snabbt över med hjälp av lite mirakelyoghurt. Resten av dagen spenderades i sängen och kvällen har spenderats framför datorn med James Morrison i högtalarna och en godispåse i handen. En riktigt lat dag, men ibland får man väl ha sådana också.


Nu börjar jag vara riktigt trött och sliten, huvudvärken och illamåendet smyger sig på igen också. Voi söta öde, jag tycks aldrig klara av fler än 3 cidrar nuförtiden. Snart blir det att kasta in handduken och bli nykterist på heltid!
Tjingeling!
/Susanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0